Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бодненко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Бодненко Д. М. 
Роль інформатизації в зміні завдань вищої школи та її вплив на професійну компетентність викладача [Електронний ресурс] / Д. М. Бодненко. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.179 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Радченко С. П. 
Використання мультимедійних матеріалів навчального спрямування в електронних курсах для закріплення знань [Електронний ресурс] / С. П. Радченко, Д. М. Бодненко, І. І. Юртин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(4)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бодненко Д. М. 
Хмаро орієнтовані технології як чинник реалізації дослідницького навчання [Електронний ресурс] / Д. М. Бодненко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 122-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_10
Метою дослідження є розроблення механізму організації науково-дослідної роботи студентів у напрямку опанування ІКТ-грамотністю. Сформовано модель організації науково-дослідної роботи студентів у процесі навчання інформатичних дисциплін. Наведено алгоритм використання хмароорієнтованих технологій навчання в організації науково-дослідної роботи студентів. Описано рекомендації щодо структури та змісту електронних методичних матеріалів у вивченні хмароорієнтованих технологій навчання (як елемента навчального курсу в LMS Moodle). Сформовано рекомендації щодо організації роботи наукового гуртка на засадах реалізації дослідницького навчання і формування ІКТ-компетентностей.Целью исследования является разработка механизма организации научно-исследовательской работы студентов в направлении освоения ИКТ-грамотности. Сформирована модель организации научно-исследовательской работы студентов в процессе обучения информатическим дисциплинам. Представлен алгоритм использования облачноориентированных технологий обучения при организации научно-исследовательской работы студентов. Описаны рекомендации к структуре и содержанию электронных методических материалов при изучении облачноориентированных технологий обучения (как элемента учебного курса в LMS Moodle). Сформированы рекомендации по организации работы научного кружка на основе реализации исследовательского обучения и формирования ИКТ-компетентностей.The purpose of the study is to develop a mechanism for the organization of research work of students toward mastery of ICT literacy. In the article it has been formed the model of research work organization for students in the learning process of informatic disciplines; produced the algorithm of learning cloud-oriented technology use in the organization of students’ research work; described recommendations for the structure and the content of electronic learning materials in the study of learning cloud-oriented technologies (as a part of the training course in LMS Moodle); formed the recommendations on the organization of the scientific group work on the basis of the implementation of the research-based training and development of the ICT competencies.
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бодненко Д. 
Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" [Електронний ресурс] / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 1-2. - С. 325-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 586.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Астаф’єва М. М. 
Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, В. В. Прошкін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 71, № 3. - С. 102-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_71_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кучаковська Г. А. 
Організація контролю та аналізу успішності студентів закладів вищої освіти засобами соціальних сервісів [Електронний ресурс] / Г. А. Кучаковська, Д. М. Бодненко, В. В. Прошкін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 73, № 5. - С. 135-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_73_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бодненко Д. М. 
Хмароорієнтовані технології навчання як інструмент системи цифрової підготовки менеджерів [Електронний ресурс] / Д. М. Бодненко, І. В. Яковенко, Г. А. Кучаковська, О. В. Локазюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 89, № 3. - С. 131-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_89_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.128 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського